Vilken dag

 
Hejsan!
Idag så jobbade jag från 8-13. Sen så åkte jag hem och åt lite. Efter de så drog jag och tränade med Ida och Lisa. Så sjukt jobbigt var de idag. Så efter träningen blev jag hämtad av Hasbo och Kemal och då drog vi ut och badade och solade. Sen åkte jag hem och har bara chillat hela kvällen. Men nu ska jag ta och sänga av datorn och gå och lägga mig.
 
Kram Amanda
ALLMÄNT | |
#1 - - Sofia:

vilken härlig bild!

#2 - - maja söderberg:

snygg bild!! :)

#3 - - Sofia:

Låter fint! Och underbar bild förresten!!

#4 - - MALIN:

Herregud vilken fin bild!

#5 - - Hanna Andersson :

Härlig bild!!

#6 - - Isabelle:

Jättefin bild!

#7 - - ISABELLI.SE:

Fin bild: :)

#8 - - Sara Ekman:

fin bild :)

#9 - - Caroline Kämpenberg ' :

Jättefin bild! :)

#10 - - KMStyle:

häftig bild!

#11 - - fashion:

De ser så fint ut!! :D

#12 - - Abigail Owusu:

jättehärlig bild :)

#13 - - jonna:

jättefin bild :)

#14 - - F R I D A - M A R I A:

Vilken vacker bild!

Upp